آموزش کوتاه مدت حج و زیارت مازندران

کارگزاران حج و زیارت مازندران

آموزش کوتاه مدت حج و زیارت مازندران

کارگزاران حج و زیارت مازندران

آموزشی

آزمون عوامل اجرایی حج 1396

واحد آموزش کوتاه مدت حج مازندران | چهارشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۰۳ ق.ظ

آزمون عوامل اجرایی حج 1396 در ساعت 1600 روز جمعه مورخ 08‏/02‏/1396 به صورت همزمان در کلیه مراکز استان ها برگزار خواهد شد. از این رو موارد زیر جهت اطلاع رسانی به شرکت کنندگان اعلام می گردد. 

تنها یک جلد دفترچه سوال برای کلیه عوامل اجرایی کاروان (معاون، مامور پذیرایی مجرب، مامور پذیرایی سال اولی) تهیه و چاپ شده است. 

سوالات و پاسخنامه های ارسالی می بایست در حضور نمایندگان مدیریت محترم حج و زیارت، مسئول حراست و مسئول بازرسی استان فک پلمپ شده و صورتجلسه فک پلمپ تکمیل گردد. در انتهای آزمون نیز می بایست کلیه دفترچه ها جمع آوری، پاسخنامه های حاضرین و غایبین به ترتیب شماره صندلی مرتب به همراه کلیه دفترچه های ارسالی بسته بندی و پلمپ شوند 

دفترچه سوالات شامل یکصد سوال به شرح زیر می باشد

عنوان درس  تعداد سوالات

احکام و مناسک حج  15سوال تستی

شرح وظایف عوامل اجرایی و دستور العمل ها  25 سوال تستی

بحران ها و مسائل مهم مدیریت در حج  10 سوال تستی

قوانین و مقررات عربستان  10 سوال تستی

عربی  20 سوال تستی

هتلداری  10 سشوال تستی

مدیریت ایام تشریق  10 سوال تستی

زمان پاسخگویی به سوالات 90 دقیقه می باشد. ( از ساعت 16:00 لغایت 17:30)

ضرایب سوالات برای معاونین و مامورین پذیرایی متفاوت و به شرح جدول زیر می باشد

عنوان درس -                 ضریب دروس مامورین پذیرایی   -  ضریب دروس معاونین

احکام و مناسک حج  1                             1

شرح وظایف عوامل اجرایی و دستور العمل ها  2  2

بحران ها و مسائل مهم مدیریت در حج  1  2

قوانین و مقررات عربستان  1  1

عربی  1  2

هتلداری  2  1

مدیریت ایام تشریق  1  2


پاسخنامه سوالات شامل اطلاعاتی است که نباید مغایر باشد . توجه به این نکات از سوی مسئولین اجرایی و شرکت کنندگان الزامی می باشد. در صورت اعلام مغایریت در اطلاعات پاسخنامه مراتب را صورتجلسه نموده و با ذکر شماره صندلی مراتب را به مرکز اعلام شود. به هیچ وجه روی پاسخنامه مطلبی نوشته نشود و علامتی ثبت نگردد. از آزمون آنها نیز ممانعت بعمل نیاید.

پاسخنامه افرادی که در فراخوان در دو سمت ثبت نام نموده اند، با توجه به ضرایب، دو بار خوانده خواهد شد.

    هزینه شرکت در آزمون برای افرادی که در یک سمت ثبت نام نموده اند مبلغ یکصد و پنجاه هزار ریال (150.000 ریال)        و افرادی که در دو سمت ثبت نام نموده اند مبلغ دویست و پنجاه هزار ریال (250.000 ریال) می باشد. 

شرکت کنندگان می بایست مبالغ مذکور را صرفاً از طریق درگاه پرداخت الکترونیک سامانه آموزش به آدرس edu.haj.ir پرداخت نمایند و از مراجعه به بانک خودداری نمایند.

شرکت کنندگان می بایست برای گرفتن کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه شنبه مورخ 05‏/02‏/96 به سامانه آموزش به آدرس edu.haj.ir مراجعه و پس از ورود به پنل کاربری خود ( با نام کاربری و رمز عبور خود در سامانه کارگزاران) هزینه شرکت در آزمون را (با توجه به تعداد سمت ثبت نامی در فراخوان) بصورت الکترونیکی پرداخت و نسبت به چاپ کارت خود اقدام نمایند. 

در پاسخنامه، سمت افراد با توجه به ثبت نام آنان در فراخوان درج شده است. اضافه نمودن سمت با خودکار یا مداد در کارت، تخلف محسوب شده و پاسخنامه این قبیل افراد ابطال و به هیچ وجه تصحیح نخواهد شد.  

در صورتی که شرکت کننده ای مدعی تغییر سمت خود از معاون به عوامل یا بالعکس شود از نظر سیستم برگزاری آزمون پذیرفته نیست و باید در همان سمتی که در کارت شرکت در آزمون برای او درج گردیده است، شرکت نماید.

همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای کلیه شرکت کنندگان الزامی است. بدیهی است از ورود افراد بدون کارت ورود به جلسه ممانعت بعمل خواهد آمد. 

همراه داشتن کارت شناسایی معتبر جهت تطبیق عکس با چهره شرکت کنندگان الزامی است.

 تطبیق عکس با چهره داوطلبان  بدقت اعمال شده و صورتجلسه خواهد شد.

مدیران حوزه های محل برگزاری آزمون می توانند از روز چهارشنبه مورخ 06‏/02‏/96، نسبت به دریافت و چاپ اعلامیه دیواری، شماره صندلی و لیست تطبیق عکس با چهره شرکت کنندگان، از طریق سامانه آموزش اقدام نمایند.

رعایت ضوابط برگزاری آزمون توسط مسئولین برگزاری ضروری و رعایت آنها تاکید می گردد، بدیهی است مراقبین و رابطین می بایست قبل از شروع نسبت به فرآیند آزمون توجیه شوند.

  • ۹۶/۰۲/۰۶
  • واحد آموزش کوتاه مدت حج مازندران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی